close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

לימודי קידום אתרים

מערכת שורשט כסליו, תשעח27/11/2017

אם אתם מעוניינים לצבור עוד ועוד ידע בכל הקשור לשיווק ברשת האינטרנט, מומלץ להירשם לקורס קידום אתרים

תגיות:
אם אתם מעוניינים לצבור עוד ועוד ידע בכל הקשור לשיווק ברשת האינטרנט, מומלץ להירשם לקורס קידום אתרים, קורס זה מיועד לכל מי שמנהל עסק והוא מעוניין לקדם את האתר של העסק ולא להזדקק בחברות חיצוניות שמקדמות אתרים. הקורס מיועד גם לכל מי שעוסק בשיווק, למעצבים גרפיים, אנשים העוסקים במידע וטכנולוגיה.

היום ניתן ללמוד באופן עצמאי באמצעות רשת האינטרנט, יש שם שפע של מידע בתחום הקידום והוא תמיד זמין לכולם, ניתן להיעזר גם באתרים ישראלים וגם באתרים מחו"ל. בנוסף, ניתן להירשם לקורסים תמורת תשלום, הנושא נלמד אונליין, מה שמאפשר למידה מהבית, אולם שיטה זו אינה מתאימה לכל אחד שכן היא מצריכה התמדה רבה ומשמעת עצמית.

מה תלמדו בקורס?
זוהי הרי שאלת השאלות, מה באמת לומדים בקורס קידום אתרים? הדבר הראשון הנלמד הוא SEO, אולם הקורס עוסק בעוד תחומים. המתלמדים ילמדו כיצד משווקים ברשתות החברתיות, מהו פרסום ממומן בגוגל, כיצד מקדמים אתרים בטלפונים ניידים, כיצד משווקים באמצעות מיילים, ניהול אתרי רשת והיבטים משפטיים הקשורים לנושא, כיצד עובדים עם מערכות המיועדות לניהול תכנים, כיצד כותבים מאמרי תוכן בעלי אוריינטציה שיווקית, כיצד כותבים דוחות, באיזו צורה מתנהלים מול לקוחות, איך כותבים הצעות מחיר ועוד. עם סיום הקורס, על כל מתלמד לבצע פרויקט גמר הקשור לאתר שכבר קיים ולקדם אותו. בצורה זו לומדים ליישם את כל מה שנלמד.

בחירת הקורס
יש לבדוק מי אלו המרצים בקורס, שכן הם חייבים להיות מקצועיים, בעלי ידע וניסיון ושמקדמים בעצמם אתרים. רצוי שהקורס יועבר על ידי כמה מרצים, כשכל אחד מומחה בתחומו. יש גם לבדוק את החומר הנלמד והכי טוב יהיה לקבל המלצות מאנשים אחרים שעברו קורס כזה והם היו שבעי רצון.

עלויות
אין מדובר כאן במחיר אחיד. העלות תלויה בכמות השעות הנלמדות, מספר התלמידים בכיתה, טיב המכללה ועוד. ישנם בתי ספר המעניקים מלגות לחיילים משוחררים או לעולים חדשים, יש לבדוק זאת מבעוד מועד. ככלל, עלות קורס יכולה להתחיל מכמה מאות שקלים ועד אלפי שקלים.

האם תהיה לי עבודה?
שאלה לגיטימית, הרי המטרה בסופו של דבר היא למצוא עבודה בתחום. עניין זה תלוי ברמת הקורס ואיכותו, וכיצד התלמיד מיישם את כל מה שנלמד. חשוב לציין, ישנם בתי ספר שמפנים את התלמידים למקומות עבודה. כדאי לברר עם אנשים שכבר למדו בקורס, לאילו עבודות הופנו והאם היו מרוצים. לבסוף ככל שהפרסטיז'ה של בית הספר טובה יותר, כך גוברים הסיכויים למצוא עבודה בתחום.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה